onsdag 31 mars 2010

Sega onsdagen

Nä det är inte dagen som är seg utan jag. Kunde inte somna i går var vaken till 0200 som tur hade jag ställt kl 0830 men inte orkade jag gå upp då utan låg en timme till. Nu har jag läst HD kollat FB och nu måste jag ta och ryka upp mig så jag blir färdig.

Jag ska byta lakan i vår säng och så ska jag på IW kl 1210. Det hinner jag innan jobb.
Egentligen skulle jag ha sprungit med det sparar jag till i morgon när Thore är med.

Hahaha det regnar så därför tar jag inomhus i stället.

2 kommentarer:

  1. Låter tigjt med tiden! Skit att det regnar, men det ska ju va fint i påsk! Glad påsk på er iallafall!

    SvaraRadera
  2. Jag hann nästan allt. Kanon att man kan välja om man ska vara inne och förbränna eller ute. i dag var det både skönt och kul och vara inne. Glad Påsk på er också. Håller tummarna för det fina vädret.

    SvaraRadera