torsdag 18 mars 2010

Torsdag

I dag så hade jag utvecklings samtal på jobb med en bedömning. Av 9 så fick jag en 6a och det får jag vara nöjd med. Mina kamrater fick 5a. Jag har hållt på med ett extra arbete så det var därför jag fick mer.

Efter jobb så var jag på Aktiverum för en behandling. Där är en elev på SPA avdelningen som gör en massa olika behandlingar för halva priset. Så jag bestämde mig för att vaxa benen. Det har jag aldrig gjort innan. Jag fick fråga om jag ville ta bikinilinjen, mmmmmmmmm okej sa jag efter ett par sekunders betänketid.

Haha jodå jag kommer nog att göra det igen när det gäller benen. MEN aldrig bikinilinjen hon fick bara ta lite på ena sidan sedan sa jag det räcker tack..


Ett besök hos barnbarnen blev det med i dag för det är ju torsdag och Jacobs sim dag. Lite bus hann vi med innan det var dax att köra. Vi var tidigt ute så Jacob hann och bada lite själv innan det var dax för simskolan.
Där var det djupt vatten så det var mycket hopp från kanten, pallen och rutchikannan. Det är sådant som Jacob älskar. Han hade riktigt mycket spring i benen för han har varit hemma från dagis hela veckan. I söndags var vi och hälsade på och då märkte jag att han hade feber. I måndags så kom super förkylningen Det var en mamma som tyckte det var skönt att han var bra så vi kunde simma i dag.

I kväll har jag tittat på Simon och Thomas, oj vad folk kan ha grejer. Jag tycker att det är ett bra program.
Nu ska jag gå och lägga mig, ska försöka och lägga in bilder och lite kommentarer om vår resa i morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar