lördag 20 mars 2010

Nä men lite mera Thailand

Här är jag med min absolut favorit massör. Det är Poos man och han har de mest ljuvliga händer. Han är super duktig på massagen. Även om jag tar thaimassage så njuter jag när han gör det.
En bild till Tina, en hälsning från Poo med syster och systerson. Lite dåligt av mig men jag har glömt vad syster heter. Men hon är ännu en hög gravid kvinna som servar turister så det står härligans till. Lillkillen är en äkta busunge. Han blev så glad för presenten till sin lillebror eller syster från Tina, tänk en body med de svenska färgerna, han bara älskade den.
Här går Irene och Olle på PraNagn stranden på väg till Prinsessans grotta. Vi tog en långthailbåt hit.

Och var ska sleven vara om inte i grytan. Hahaha.
Jodå ni ser rätt en hel grotta med trä dildos. Första gången som jag och Thore var här så höjde jag på ögonbrynen och rynkade pannan och sa "va e detta?" Nu ska jag berätta historien.
Det var en turkisk prinsessa om ca 500 år förre Kristus var på jakt efter en man. Det fanns ingen i Turkiet som passade henne så hon drog ut på böljanden blå. Precis här utan för PraNagn stranden så förliste hennes fartyg så alla dog. Thailändarna är ett skrockfullt folk så de var rädda att Prinsessan skulle trakassera dem som död. Så de bestämmde sig för att ge henne vad hon kom för. En man en riktig man. Så de började och samla på dessa dildos i grottan. När det var tsunamin så tog vågen och rensade grottan. Men hör och häpna de flesta dildosen kom tillbaka!!. Ja tro det som ni vill men man kan se att det finns några som är riktigt gamla.
När man är på dessa olika öar eller stränder så finns det matbåtar. Det är longthailbåtar som de lagar mat på och jag är full av beundran för dessa män och kvinnor som gör de. Billigt är det och vilken god mat. Grillad kyckling som man får med två pinnar är ju så gott så ja man nästan dör så gott det är.

Vilken tur vi hade efter denna utfärd så var baren öppen.



1 kommentar:

  1. Hi hI...GU VAD GLAD JAG BLIR och självklart längtar jag ännu mer nu

    SvaraRadera