lördag 20 mars 2010

Lördag

Klockan ringde 0540 och det var bara till att studsa upp och se glad ut. Jag har ju bestämt själv att jag ska jobba övertid. Tro nu inte att jag är pengagalen för det är jag inte utan jag vill ha ledighet.
I sommar ska det vara stängt på jobb i tre veckor. Inte bra för min del jag vill bara ha två. Vi ska åka i väg och fira min 50års dag och Daniel och Cissis 30 års dagar och där kommer att gå några dagar.
Det kommer säkert att vara stängt lite till jul också. Jag måste ju spara till nästa år när det är dax för en resa igen. Ja det är bara för mig och jobba ihop 80 komptimmar så kommer det att fixa sig. Vi får väl se hur det blir med ötid nu när vi bytar skift. Det ska bli så skönt och slippa jobba natt.

Nu ska jag se färdigt på den gröna milen en kanon bra film.

2 kommentarer:

  1. Var ska ni fira era födelsedagar då?
    Fasen vad tradigt att jobba en lördag :( tur det regnade!

    SvaraRadera
  2. Hej Som jag sa blev det Lalandia. Nä du det är inte så tradigt när man sparar till ledig tid. Då går det ganska lätt och jobba.

    SvaraRadera