söndag 15 december 2013

Vår kamin


Så här ser vår kamin ut i vårt hem.


Så här ser bilden ut som EuroFire har satt upp mellan Hyllinge och Fleninge det var Mia som såg bilden och berättade det för oss. Så givetvis var jag tvungen och köra och ta ett kort på reklamskylten.


Vi har köpt de sista julklapparna i dag det tog 30 minuter på Väla. Sedan så for vi till Tyringe för att hälsa på J-Å han blev glad när vi kom. Massor med prat och skratt blev det. Vi väntade länge på kaffet så jag fick gå upp och hämta kaffet själv och en mugg glögg till J-Å. Han tyckte inte att jag skulle dricka det eftersom jag skulle köra och det kunde innehålla sprit. Vilket det inte gjorde så klart. I hundra nittio till stan för en Ycc träff på Milano den sista för i år. Nu är det Johan Falk på tvn inte min favorit men Thore gillar det så då får jag bita i det sura äpplet och antingen gå och lägga mig eller titta lite. Som tur är har jag ju min dator.

3 kommentarer:

  1. Då är ju er kamin en riktig kändis :)

    SvaraRadera
  2. Då är ju er kamin en riktig kändis :)

    SvaraRadera
  3. Där ser man :) Synd inte fotot på dig o Thore syns då, så ni också blev kändisar!
    Det är rätt, håll dig ifrån glöggen när du ska köra! Så omtänksam han är!

    SvaraRadera