måndag 23 december 2013

Fontalnellen och julförberedelser.

Är inte ihop växt. Skönt. Den sitter på snedden efter som Elias huvud är snett men det kommer att rätta till sig. Vilken jäkla tur så skönt. Där är gott om plats för Elias hjärna att växa.  Jäkla sköterska som inte har bättre koll, men samtidigt tur att hon är uppmärksam.

Åsa ringde till mig precis när jag kom hem från min löprunda. Stenen ramlade av där ute :) Isac Jacob och Ella har varit här över natten och de har hjälpt till med Jansson, revben, rullat och stekt köttbullar och bakat två julbröd. Skinkan fick jag själv fixa. Men tack för hjälpen mina kära.

Nu bara myser vi allt är förberett inför morgon dagen. Alla kommer vid 1300 och kl 14 kommer mina svärisar medsvåger då blir det julkaffe. Sen kommer dagen att rulla på som bara den. Livat och glatt får jag hoppas.

1 kommentar: