onsdag 4 december 2013

Jaha

Nä jag har inget speciellt och skriva om konstigt det brukar  jag ha. Det har nog inte hänt något i vårt liv dessa dagar. Jodå det har de visst. Ett snabb besök av lilladottern och Andreas alltid kul fast det de bara var här i 10 minuter. Maten i lördags blev god, Vi hade så klart en trevlig kväll. Söndagen tog vi det lugnt på förmiddan sen hämtade vi svärisarna för att köra och besöka svågern trevligt med eftermiddagsfika. Thore hjälpte svärmor och byta däck på bilen. Skönt nu kör hon med bra däck.
En sväng inom sonen men där var ingen hemma fy så tradigt men jag fick ett kärt samtal senare.

I måndags så var jag på latmansyoga massage bara en timme men va skönt det var, Jag slumrade så gott så. På kvällen hade vi lite kaffe gäster H och M jättetrevligt. Jag har ju ny linje på jobb och efter tre dagar så känns det superbra vi har så kul och det är lätt att jobba. Detta kommer att bli superbra.

I dag så var Åsa Leo och Elias här när jag kom hem. Leo hittade mig inte mig när han kom men helt plötsligt så kom min bil och då sken han upp och blev superglad. Vi åkte till min svåger för Åsa ska klippa honom och vi läste saga och busade lite där. J-Å var jätteglad att vi kom. Vi måste bara köra dit oftare och hälsa på honom.

Thore jobbar på terminalen och kommer hem i natt eller i morgonbitti har jag tur så kommer han när jag har gått upp och färdig i duschen.

1 kommentar: