fredag 13 december 2013

Nattveckan

Då har jag jobbat natt för första gången på 4,5 år och denna veckan har varit superbra. Nätterna har gått så fort. Vi har haft så himla kul tillsammans vi tre. Jag har inte varit speciellt trött heller sovit gott på dagen och lagom länge.

I torsdags morse körde jag hem till Åsa direkt för att vara med på Leos lucia på dagis. Det började kl 0715 och slutade 0735 då kastade jag mig i bilen för att köra till Påarps dagis och vara med på Ellas lucia firande. Det varade en kvart. De var superduktiga och det är så kul och vara med och titta. Leo blev glad när jag följde med honom och Ella blev så glad när hon såg mig först så vinkade hon med ljuset sedan med pekfingret. Sötnosarna.

I dag så sov jag inte så länge, när jag vaknade så låg jag och läste en stund. jag läser en bok som heter Café Trädgårdslyckan av Eva-Mari Heimer den är super bra en mysig bok att läsa.
Thore har putsat fönstren efter Svens framfart här. Sen blev det en runda in till Mia för hon hade mina bakformar som jag ska använda i morgon. De sista julklapparna fixade vi på Väla. Åt julbord på Ikea det var så där gott.

Nu är julen på plats här i vårt hus för första gången i vårt liv så har Thore klätt granen och nä jag tänker inte ändra något. Nu är det dags för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar