lördag 14 december 2013

Leo have left the bulding.


I dag så kom Åsa Leo Elias Mia och Smokie tidigt. Vi började att springa 6 km det var tungt men gick bra vi kom runt springande. Under tiden så var pågarna hos morfar och fixade fika. I dag skulle vi göra det stora julbaket. Lussebullar mandelmusslor kärleksmums och gaffelkakor. Leo hjälpte till med lussebullarna det blev både maska sniglar och en säng. När han stoppade i russinen så hamnade det fler i munnen än i bullarna så klart.

Det har varit en sådan härlig dag med båda töserna hemma verkligen hela dagen. Massor med skratt och prat.
Thore har provat min födelsedagspresent från mina kära svärföräldrar en fönsterputsmaskin, han tyckte den var super bra.Jag ska prova den sen men inte förrän till våren då det är dags och putsa fönstren igen. Vi får väl hoppas att det inte blir fler stormar nu. 

Just nu så har vi dammsugit och torkat golven efter hunden och ungarna :) så nu sitter vi bara och myser med vars en kopp kaffe och tittar på ett avsnitt av Morden i Midsommar. Min favorit deckare-




                                                      Bus Leo som pepparkaksgubbe




                                                  Söta Ella som lucia


                                       
                                             Här har vi mästerbagaren Leo duktig som bara den är han


Tre stycken som bara håller på med telefoner och datorn, Elias var värst :) Skojar bara de kollade priser till mig nu när det snart är dags och beställa taxfree saker. Bara 66 dagar kvar.



Här har vi två tjusiga änglar tänk för en vecka sedan så såg det ut så här i byn, lite synd tycker jag att det är att det inte kunde ligga kvar.

1 kommentar: