tisdag 21 februari 2012

Bikinibilder


I går så hade arbetskamraten se och hör med sig på jobb, hennes son jobbar på Allers. Jag satt och läste i en och det var ett reportage om blondinbella. Denna stackars tös har varit på semester ätit och druckit gott. Där av ett par extra kilo på magen.

Nu sätter jag in en bikini bild på mig som min kära syster tog när vi hade en underbar semester tillsammans i Thailand 2011.



Nu undrar ni säkert varför jag gör så här. Jo för att Blondinbella fick 1200 kommentarer för hur hon såg ut, jag undrar hur många jag får:)
Skojar bara. Det var inga snälla kommentarer hon fick för sin magen, nu vet jag hur min ser ut så det behöver ingen berätta för mig.

Helt klart så saknar jag vår vinter semester. Hade varit riktigt skönt och varit i väg, men samtidigt så är det skönt och vara hemma.

Nu ska jag börja och städa lite Thore ska sätta upp gardinstången och jag gardinen i sovrummet ny fönsterbräda ska också upp. Jag ska köra lite tidigare i dag ska inom profilkläder MSB i stan och se om jag får några prisuppgifter för linne till Victory klubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar