torsdag 16 februari 2012

Snart helg igen

Tiden går så himla fort. I dag så var det simskolan med Jacob. Kul som vanligt jag tog lite roliga kort på honom. De kunde jag ju ha lagt in, men nä det har jag inte gjort. Nä det får vara till nästa gång.
I dag har jag varit hos sjukgymnasten Annica och fått triggerpunkts akupunktur. Det gjorde ont och nu är jag öm som bara den. Jag frågade om det fungerade bra på tennisarmbåge. Nä sa hon då ska vi använda stötvågor. Jaha sa jag vad är det. Har du ont nu frågade hon? Jajemän det har jag. Då ska du få lite av mig.
Det är en stor maskin med ett munstycke som såg ut som en vattenflaska nästan. Lite gel på armen och så körde hon igång. Maskinen verkligen pumpade vågor i min arm. Ont det gör ont så sant så. Hela armen blev av domnad. Men hör och häpna så skönt det var. Det allra bästa är att jag har inte ont nu. Inte ens om jag trycker ordentligt så gör det ont. Vilken härlig maskin. Jag ska till henne nästa vecka så då får vi se om jag behöver mer eller det är borta nu. Jag hoppas givetvis på det sista.

Nu ska jag packa träningsväskan, anmäla mig till spinningen i morgon och så se till och få fram morgondagens kläder. Lunchen är packad det är bara förberedelse till frukosten som jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar