onsdag 22 februari 2012

Onsdag

Inte en enda kommentar har jag fått. Nä då var det väl inte så hemskt då. Jag sprang min runda i morse och så en tur inom till sonen och barnbarnen. Mys pys och träffa dem så där på morgonen. Vi bestämde att de kommer i morgon och sover över. Isac ska spela fotboll men kommer därefter. Jag tänkte att vi skulle ha tacos till middag och så godis och glass så klart. Vi får låtsas att det är fredag. Jag slutar kl 1800 skönt och gå hem lite tidigare. Jag ska kolla upp Ängelholms flygmuseum för det tror jag nog hade varit ett bra ställe och åka till med dessa unga herrar. Vi ska även planera vår Göteborgsresa. Vi har ju fått fribiljetter till Liseberg. Så en helg med hotellövernattning ska vi ha med dem. Helst innan sommarlovet börjar. För då är där kanske inte så mycket folk där.

2 kommentarer:

  1. Kanske inte det är samma klientel heller som läser din och Blondinbellas blogg!

    SvaraRadera
  2. Va menar du med de?? !! :))) Nä det är jag ju glad för. Det var inga glada och positiva kommentarer hón fick.

    SvaraRadera