måndag 13 februari 2012

Duktiga Thore

Ja så är det han min käre man är super duktig. När jag kom hem efter jobb och träning så stod dörren på vid gavel. Men hallå det är svinkallt ute. Thore var tvungen och vädra för nu är han snart klar med trappan. Bara fyra steg kvar. All färg vid sidorna är borta. Han har verkligen legat i. Jobbat hårt hela dagen. Jag tror att han hinner med de andra trappstegen i morgon och så bli det slippning till helgen.

Jag fick ett mms av Mia innan i dag. Smokie "hundjävlen" har tuggat i hennes gamla kanin Nisse som hon fick när hon var helt nyfödd. Mycket tråkigt tycker jag nog att det är, samtidigt undrar jag ju varför har hon inte tagit undan den?
Ja ja hänt har ju hänt.

Jag passade på och tittade på ett par avsnitt på datorn som jag missade i förra veckan när jag jobbade kväll. Det ena vara 30 grader i Thailand. Jag är ju dödligt förälskad i Thailand så jag brukar se allt som visas om detta ljuvliga land. Tyvärr så när  man ser på tv så är det inte rikigt det samma som när vi är där. Sedan så såg jag programmet om Keith Cederholm. Vilken tur vi har haft som har haft bra vänner och familj runt omkring oss så vi inte har hamnat snett.

Vi hade stor möte på jobb i dag, inte helt rolig information vi fick där, massor med besparingar men även lite nya produkter.  Ja det är inte lönt och ta ut något i förskott utan vi får vänta och se hur det blir. Nu ska jag gå och lägga mig så jag är på G imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar