måndag 15 mars 2010

Måndag igen

Ja så var det ännu en ljuvlig måndag. Lite kallt i morse men det rättade till sig med en strålande sol. Jätteskönt. Men som jag sa innan till min vän E-L det kunde vara +4 på natten och +8 på dagen.
När jag hade slutat jobba så styrde jag vw mot hemmet. Där fanns käre mannen ombyttad och klar för en trevlig joggingtur. Det blev Magnihills rundan som är 8 km. Det kändes skönt när vi kom i skogen och det var lä och solen sken så skönt. Jag riktigt kände hur den värmde.

Efter en snabb dusch så var det en tur till barnbarnen för lite mystid. Sedan så var det simskola med Isac. Han är så himla duktig. De flesta i hans grupp är 8 år och han är ju snart 7, det märks lite att han är minst. Men vad han sliter och jobbar. Jag satt och tänkte att det är tur det inte är jag som ska simma ryggsim crawl och bröstsim, ja klart bröstsim klarar jag men rygg och crawl kan jag inte.

Bilderna kom i fel ordning, bilden här nere är från Thailand i fjol när vi var där och skulle ut på en tur. När vi sprang i dag så hade vi lite mera kläder på oss.

Nu ska jag kolla på Håkans bar och det ska jag enbart för att den är från Thailand och Patong.






2 kommentarer: