tisdag 9 mars 2010

Tillbaka i verkligheten

Ja då var det som vanligt igen. I går så blev det spinning innan jobb, det kändes jättebra fast det märktes att jag inte hade gjort det på en månad.
Sedan var det dax för jobb, helt ok och komma tillbaka och träffa kompisarna. Det tog väl bara fem minuter sedan så var jag inne i jobbet igen. Det går snabbt och komma tillbaka till verkligheten.
I dag är det Thores tur.
Jag är inte helt återställd med den svenska tiden, vaknade kl 0600 i dag igår vaknade jag 0415 synd att jag inte jobbar förmiddan. Haha. Men jag gick upp i dag och fixade frukost och läste tidningen i lugn och ro. Sedan så blev det en 7 kms löprunda. Jag måste ju säga att det var roligare och springa när kl var 0630 i +30 än som i dag -1 och dis.

Men visst märks det att våren närmar sig. I går när jag körde hemifrån så tyckte jag att det luktade vår. När jag kom till jobb så sken solen och den värmde så gott.

Nu ska jag in i duschen och fixa till mig och sedan så har jag lite hushållsgöromål som ska göras innan jobb. Dax och börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar