måndag 22 mars 2010

Hälsomässa

Det var första gången jag var på Hälsomässan i stan. Jag tyckte inte att det var värt 100kr och gå in där.
Massor med smycken, spåtanter, bantningsmedel nä det tyckte jag inte var bra. Hälsa för mig är inte bantning smycke och inte spåtanter. Men det fanns något som var bra, floating låter lite lockade det finns i Ramlösa. Så det är kanske något som man kan prova. Säkert jättedyrt för det brukar sådana saker vara.
Konstigt att inte viktväktarna var där egentligen, där var ett par träningställen som man fick en gång fri träning. Nu behöver jag inte det men det är ju bra för sådana som inte har hittat sitt ställe.
I dag i HD stod det att det var en Alternativ hälsomässa men det såg inte jag i annonsen att det stod. Jaja det var kul och träffa Anki för det var något år sedan, och sedan hade de gått kaffe där.

Jag och Åsa åkte till Aktiverum och tränade styrka och hade kul ett tag där innan jag lämnade henne hemma för att åka hem till mig. Fick en inbjudan till påskafton, den tackade vi ja tack till. Trevligt ska det bli.
Annars gick kvällen lugnt till, jag var uppe länge och satt framför tvn och tittade lite här och där. Thore körde och jobbade på eftermiddagen en tur till Borlänge stod på hans program.

Jag jobbar sista nattveckan nu så skönt det ska bli. Så jag har sovit och slumrat fram till 10,30 då blev det frukost och nu väntar jag på att den ska lägga sig så jag kan ut och springa. Jag har lite lust att strunta i det men jag måste träna inför Göteborgsvarvet. Jag saknar min "hare" och springa med. Jag har kanske inte skrivit att jag ska bli mormor i september. Så himla kul ska det bli. Ja och den gravida Åsa kan ju inte springa, jo det kan hon men inte träna som jag för hon kan inte springa varvet. Lite publik får vi ha där istället av en gravid dotter.
Vi kom på i går att Åsa kan cykla när jag springer så det ska hon få göra men i dag så jobbar hon så vi tar det när hon är ledig.

10 grader varmt det får jag vara glad för lite vind men det kan vara skönt. Ja nu bytar jag om.

1 kommentar:

  1. Lovar att vara din hare nästa år ;)puss Åsa

    SvaraRadera