torsdag 10 juni 2010

Torsdag och det ösregnar

I dag ska denna proffspelaren träna fotboll.

Den stora mål göraren är han. Jätteduktig är han. Väldigt lik sin pappa. Jag säger bara träna på.


Fy va det är tråkigt när det regnar. I måndags så tyckte jag det var mysigt för när jag kom hem från jobb så bara läste jag och möss i soffan med en bok och kaffe och ett snickers. Gott.


I tisdags så var det superfint väder. Så då tog jag och sprang en runda när jag kom hem. Jätteskönt. När jag stretchade kom jag på att vi kunde hälsa på vännerna i sitt nya hus. Sagt och gjort vi packade en fikakorg körde iväg mot Markaryd där huset ligger. De blev glada när vi kom. Fint hus lite och göra men så är det ju alltid. Vi fick den stora äran att hjälpa till lite och det gillar ju båda jag och Thore.


I går onsdag så var det mulet men uppehåll så då passade jag på och planta blommorna som jag köpte i måndags men glömde bort i tisdags. Det blev fint riktigt somrigt blev de.


I dag så regnar det och jag som skulle springa en sista liten runda innan lördag. Men inte en chans att jag sticker ut i regnet och springer. Haha nu pratar latmasken i mig. För egentligen så är regn ingen bra ursäkt för att inte gå ut. Jag har faktiskt en vattentät springjacka. det är nog orken som inte gitter.


I morgon så är det lång dag på jobb, jag hade en liten tanke på att gå hem en eller två timmar innan men tyvärr så går inte det för vi blir inte färdiga med vår veckoplan och då är det bara till att stanna kvar och se glad ut och jobba.

Jag har tänkt att köra ner till Malmö och hämta ut mitt start bevis och kolla lite hur det ser ut där. Ja vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar