fredag 11 juni 2010

Fredag

Ja så har man jobbat hela fredagen igen. Jag hade egentligen tänkt gå hem ett par timmar tidigare i dag. Men givetvis så gick inte det. Vi var inte klara med vår veckoplan. Ja ja det var ju bara och jobba och se glad ut fastän vi hade mycket motstånd.

Jag tog en tur till Malmö efter jobb. Faktiskt riktigt bra med GPS. Trodde aldrig att jag skulle säga det. Där är en funktion som jag inte gillar. Ett jävla tutande när man kommer över gälladen hastighet. Ibland måste man det på motorvägen när man gör en omkörning. Annars så hjälpte den mig att köra rätt direkt.

Jag fick mitt start nummer, handen på hjärtat så är jag inte nöjd med att starta i sista gruppen bland de gående men så blir det när man köper av en annan människa. Nästa gång ska jag anmäla mig i god tid i mitt eget namn. Det såg fint ut där nere så det blir nog bra i morgon. Hoppa att det inte regnar bara.

Ja så har fotbolls VM börjat och ett jävla liv är det på radion. De låter som de har ett stor bikupa sidan om mikrofonen. Men så var det inte blev jag informerad om på jobb de har något slags instrument som låter så där. Ja jag ska inte gnälla mer om det jag stänger radion i stället. Nu ska jag ta en kopp kaffe och massor med vatten sedan så är det tidig sänggång så jag är pigg och utvilad i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar