måndag 28 juni 2010

Ny vecka

En ny orörd vecka och en ny måndag. Solen skiner och det är +23 grader ute. Jättehärligt det gäller till att njuta av detta ljuvliga väder.

Det ska inte hända så mycket denna vecka. 4 arbetsdagar och fri fredag underbart.

På torsdag ska jag till barnmorskan med Åsa och lyssna på Molle´s hjärtljud. Längtar det ska bli kul.


Skönt det hade varit och ställt ut solstolen här på stranden. Men det går inte i dag. Jo jag hade hunnit en stund innan jobb, men jag fick en sådan dum tid på vårdcentralen, mitt på förmiddagen. Jag måste visa upp mitt fästingbet jag fick för 3 veckor sedan på Kullaberg. Det läker inte och ser lite konstigt ut.

Därefter har jag nästan ingen tid kvar till mig utan då är det dax för jobb denna ljuvliga måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar