torsdag 10 juni 2010

Ella farmors fjälla 1 År

Söndagen den 6 juni då fyllde Ella ett år. Denna ljuvliga lilla tös.

Så när jag hade varit hos Åsa och blivit fin i håret så hann jag bara hem en liten stund innan det var dax och gränsla mcn och köra mot Påarp.
När jag kom dit så la jag min kamera på bordet och då var det någon som lånade den och tog ett kort. Ganska bra blev det synd att han inte höll upp kameran lite.


Nu ska Ella ta och blåsa ut ljuset i sin tårt bit, det var inte helt lätt utan Ella fick ta hjälp av sina storebröder. Först Isac och sedan Jacob. De klarade av de uppdraget galant.






Här ska ätas tårta själv. Äntligen får man hålla i skeden alldeles själv. Det var ju spännande men tyvärr så var inte tårtan så himla god. Men va gör de när man kan kladda lite så spelar det ingen roll.

Jisses va törstig man blir av en liten bit tårta. Ser ni biten som sitter fast på halsen. Haha den skulle jag ha till kvällsmat men mamma tvättade bort den. Sa Ella.
Massor med paketer fick hon givetvis. Kläder och leksaker och fonder. Bröderna fick paket av mormor för så gör man i deras familj. Men av farmor fick man inget för så gör man i den familjen. När Jacob frågade om han inte fick något så sa jag nej inte i dag du får när du fyller år. Då tittade han på mig och sa SÄKERT, ja väldigt säkert. Bara du önskar dig något så ska jag handla det. Det var en härlig söndag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar