onsdag 23 juni 2010

Onsdagen som jag trodde var en torsdag

Ja så kan det bli i bland. Lite tradigt när man upptäcker det bara hade varit skönt med helg nu. Vi har lite olika grejer på gång. Vad ska vi göra?? Ingen aning.

Vi är bjudna till våra vänner på midsommarfest. Jätteskoj.

Vi hade tänkt att packa våra sissybars väskor och bara köra iväg upp mot Småland någonstans och ta in där det ser trevligt ut. Men hur blir vädret?? Inte kul om det regnar.

vi får prata om det i eftermiddag. Så får vi väl se om vi kan bestämma oss för någonting.

Jag har kört mc hela veckan till jobb och det har varit super skönt. Kanonväder när jag har kört hem. Lite kallt på morgonen men det är så skönt med den friska luften.

I måndags så tog jag en eftermiddags runda runt Mölle och inom Brunnby för att hälsa på hos min vän Kristoffer och hans Karin. Jättetrevligt och träffa dem och höra om deras liv tillsammans och den lilla tillökningen som de ska ha. Grattis säger jag till er båda.

Det var så ljuvligt väder så jag var inte hemma från 1830. Vilken lycka jag hade fått en bok med posten som jag givetvis var tvungen att börja läsa. Så inte var det så tidigt när jag släckte lampan.
Nu kallar jobbet på mig igen. Nya friska tag efter en frukostrast.

1 kommentar:

  1. Ja, vi ska köra till husvagnen på fredag.Tror nog vi åker hem på lördagen igen, som du vet har vi en hel del att göra!
    Vi kan väl höras av i helgen! Hade huset varit vårt hade ni gärna fått husera där, som en delbetalning för er hjälp!

    SvaraRadera