tisdag 1 juni 2010

10 minuter kvar innan jobb

Ja nu får det gå undan för jag måste ta disken också efter matlagningen. Idag så hade jag bestämt mig för att springa en långrunda. Jag försökte hitta på en massa anledningar till att inte göra det. Men ingen dög som undanflykt för mig. Så jag sprang. Det gick bra i 10km ja två till men de var motiga. Men där tog det tvär slut. Absolut ingen energi kvar i kroppen.

Det var bara till att gå. Konstigt det kan bli. Egentligen så var jag inte trött för jag sprang lugnt ändå så tog det slut. Så har det inte känts innan vad jag kan minnas. Nya tag nästa gång.

Det blev hemmalagad pytt med bacon och korv och grönsaker till lunch, ja det blir samma till middag. Så skoj ska jag ha det i dag. Nu är det disken som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar