torsdag 3 juni 2010

Nu är den förbannade sommarn här

den är absolut inte förbannad men visst är det någon som sjunger så. Det är så jättehärligt med värmen och solen. I går var det första dagen som vi satt ute och åt frukost. Finns det något godare än sol varm svettig ost??? jag visst väl det. Så gott det var. Jag hoppas att vi får många sådana frukostar.

Givetvis så blev det MC till jobb nu när det äntligen är varmt och skönt att köra. Så härligt det var och köra hem i går kväll med alla dofter som finns ute. Nästan så jag skulle tagit en långtur. Men jag stillade mig och körde raka vägen hem.


I dag är det inte lika fint och varmt tycker jag men det kommer väl sedan när jag ska till jobb. Hoppas nu att det håller över helgen. Ledig fredag och så vandring på lördag med goda vännerna.
Nu skulle jag egentligen gått ut i trädgården men det är lite mycket moln. Jodå jag ska gå ut ändå. Det är inte så kul och sitta här inne och se när folk kommer i tjocka tröjer där ute. För jag tänkte gå ut i shorts och kort ärmand tröja. Jag provar så får vi väl se om jag ska gå in och byta om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar