måndag 1 november 2010

Visning av huset.

Lite nervöst är det allt nu inför visningen. Lite konstigt tycker jag det är att mäklaren inte har varit här mer än en gång. Hur ska hon kunna förklara var centraldammsugaren är och en massa andra små saker som jag tycker är viktiga ???
Ja jag håller mina tummar för att rätt personer kommer och att de ställer skorna på dörrmattan. Jag hatar när folk går in med skor. Jag har en korg vid ingången med gäst inneskor så det är bara till att låna.

I går kväll när jag var och handlade så var här hallowen barn här. Precis när jag och Åsa körde in så gick de ut från uppfarten. Tur vi inte var hemma sa jag. Eller hur då blir det ju bus. En tjock sträng senap på locket till brevlådan. Ja det kan man väl ta. Fast än jag inte gillar sådana saker. Hade jag varit hemma så hade det blivit bus ändå. För inte har jag godis hemma, det har jag inte haft en tanke på. Till påsk brukar jag komma ihåg. Men för ett par år sedan så var här ett gäng barn som sa bus eller godis, då fick jag tala om för dem är det påsk så säger man Glad Påsk och inte bus eller godis. Hahaha de fick lite godis av mig och då se den ena pågen har du inga pengar. Hahhaha fräcka ungar.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju konstigt att Mäklaren inte vet sådant! Förstår att det är spännande nu! Håller tummarna alltjämt!
    I år, som nyinflyttade, tänkte vi på att ha godis hemma, man vet ju inte hur det är här. Men det var lugnt och fridfullt, så på lördag kan vi käka kolor!
    Kul ska det bli att ses!

    SvaraRadera
  2. Bara de inte är sådana som sätter sig i tänderna och tar med sig plomber. Hahaha

    SvaraRadera