fredag 12 november 2010

Fredag

Ja så har denna vecka gått i ett nafs. I måndags var jag hos min käre vän Annette. Där blev jag bjuden på en god middag med efterrätt. Mums va gott det var. En snabb runda inom Åsa och kollade på korten som de har tagit till HD. Jätte skoj att alla bilderna blev bra så det blev till och beställa lite. Fint med julklappar.





De är super fina hela den lilla familjen. Jag och Thore är så stolta över dem.

I onsdag efter jobb så var jag och tränade på gymmet så himla skönt var det efteråt.
Jag rusade hem från jobb i torsdags för Thore väntade med löpkläderna på. Det blev Magnihills rundan 8 km. Vi springer inte särskilt fort det tog 45 minuter och det är väl så där bra. I våras så sprang vi samma runda på 40 minuter så vi har en del och ta igen.

I dag så gick jag hem kl 15 skulle egentligen jobbat till 1640 men jag tänkte simma med Ella så därför frågade jag om jag kunde gå lite tidigare.
När jag ringde och berättade det för Cissi så skrattade hon och sa att det var uppehåll denna fredagen. Typiskt. Jaha men då kan jag ju jobba som vanligt men nä det gjorde jag inte utan jag gick kl 15 och så tillbringade jag eftermiddagen på gymmet. Det blev 1,5 timmes hård styrketräning och 30
minuter kondition. Nu är det bara mysfredag.

2 kommentarer: