tisdag 2 november 2010

Visningen

Så då var det avklarat. Mäklaren lyckades sätta igång vårt larm så SOS ringde både mig och Thore. Jag svarade ju inte efter som jag jobbade.
Det gick bra tre par som var här alla tyckte det var fint. Par 1 där var mannen super imponerad av allt men mest trädgården och garaget. Frun var sådär intresserad. Så de går nog bort. Par 2 var här i 40 minuter och gick runt och var mycket nöjda med allt de såg. Mäklaren tror att det blir dem. Par 3 var också mycket nöjda men de hade bara lånlöfte bara till 2 miljoner. Så de ska prata med sin bank i dag och höra om de kan låna lite mer. Så en liten budgivning mellan par 1 och 2 hade vi tyckt om. Men det behövs egentligen inte någon budgivning. Vi säljer för det pris som är satt, men vi går inte ner.

Vi ska höra av mäklaren i morgon så får vi se vad som händer. Om vi får ett bud eller det ska bli någon mer visning längre fram. Det allra bästa för oss hade varit om det hade blivit klart nu så vi kan skriva papper på torsdag. Ja tiden får utvisa hur det ska bli.

Jag skickade sms till mina barn i går och skrev om visningen. Ett sms till syster yster och ett till vännen E kom också med. Fast avsändaren blev lite fel Puss mor. Jag fick svar av syrran "kul men du är fortfarande inte min mor" lite petitesser tycker jag nog att det  var. Av vännen E fick jag svar" ojdå detta var nog inte menat till mig men puss på dig" Jodå E det var menat till dig men inte puss och absolut inte mor. Ja så blir det när man skickar mass sms. Jag får nog sluta med det. Men det är ju så bekvämt. Hahaha jag ska nog ändra avsändaren i stället.

Nu har min käre man kommit hem från sin jobbe tur som började i söndags förmiddag. Lite mat har han tagit så nu väntar vi på att den ska lägga sig så vi kan springa Magnihills rundan. Första långrunda för oss på väldigt länge. Jag läste i tidningen i dag att det är Skanne loppet på lördag och det hade jag tänkt och springa. Men inte fasiken är jag tränad till det. Jo den korta rundan på 7,1 ska jag nog klara men vi får se hur det går nu med 8 km. Det är ju inte säkert att jag orkar springa hela och jag ställer inte upp i något lopp om jag inte orkar springa gå är inte ett alternativ för mig.

Nu ska kära svärdotter få ett telefon samtal i från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar