söndag 31 oktober 2010

Sköna söndag

I dag så började vi dagen med en härlig löprunda. Kul när vi springer tillsammans jag och mannen. Sedan blev det en god söndagsfrukost och efter den körde Thore och jobba. Lite tradigt när han kör så tidigt. Men jag hade och göra. Hela trädgården är ful med löv så det var bara till och kavla upp ärmarna och ta tag i räfsan. Det var skönt väder så det gick som en dans. Jag fick besök och hjälp av Åsa och Leo. Hur kul som helst. Det gick ju mycket lättare när man är två.

En fika och sedan så en tur runt i byn. Hälsade på J och A-B. Trevligt.
Marcus var i Halmstad för att titta på HIF så det var verkligen en lång dag med min kära dotter och dottersonen. Efter middagen så åkte vi till Maxi Leo hjälpte mormor och handla. Hahaha.

Nu har jag fixat lite fint här hemma så det ska bli bra inför visningen i morgon. Lite nervöst är det men det kommer nog att gå bra. Nu är det dax och sova. Klockan ringer tidigt i morgon.

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för mycket folk... Men bara den rätte dyker upp, det är ju huvudsaken egentligen.

    SvaraRadera