måndag 11 oktober 2010

Hjälp vad har vi gjort

Ja det kan man undra. Vi har köpt en marklägenhet. Oj vad det gick undan. Vi tittade i fredags och så hade de stor visning i går. Alla som känner till detta område sa dumma ni var som inte la högre bud och att de tog väck visningen på söndagen. Nä sa vi vi får det om de är meningen med det.

Det var meningen så nu har vi det vi skriver papper i morgon. Det enda dumma är att vi ska betala handpeningen inom en vecka och inom den tiden har vi inte fått något för vårt.

Det är inte ute på nätet än. På onsdag kommer fotografen och ska ta fina bilder. Hoppas på solsken för då gör sig trädgården bäst. Mäklar Malin trodde att vi skulle kunna lägga ut det till på söndag. Det hoppas vi verkligen.



Tänk om vi inte får sålt de??????????????? Nä då jag är inte speciellt orolig för husen går ganska snabbt här i byn.

Synd att vi inte sparade kvittona sedan vi renoverade -08. Ja ja så är de.

Nu måste jag sova undrar om det går. Inflyttningen blir den 15 januari och den 3 februari åker vi till Thailand så då måste allt vara klart här.

Som man säger. Som man bäddar får man ligga. Hoppas nu att jag kan ligga mjukt och skönt.

1 kommentar:

  1. Ethel, du kan då konsten att chocka. En av gångerna var när du smsa texten: "Nu har jag tagit motorcykelkörkort" Detta måste vara andra gången. Jag måste ringa dig i morgon, onsdag, för att få lite detaljer. Hälsningar från hon den nyfikna på Villagatan:)

    SvaraRadera