fredag 29 oktober 2010

Fredagsmys

Härligt med fredagsmys. När jag hade jobbat mina 11 timmar idag så åkte jag till Aktiverum och styrketränade och tog ett pass indoorwalking. Härligt och få trötta ut sig ordentligt. Hem och in i affären, där mötte jag lite nyfikna människor. Var ska ni ta vägen?? Vad är det nu ni ska hitta på?? Ja frågorna var många. Men jag fick handlat lite och hämta mitt paket med böcker. Lite julklappar till mina minsta barnbarn.

När jag kom hem så startades tvättmaskinen lite matlagning till lunchen i morgon. Det blir grillad kyckling och en god sallad och lite grönsaker. Käre mannen fixade en god grönsaksoppa i går som jag har smaskat på till min fredagsmiddag.

Nu ska jag ta och ringa honom och sedan så ska jag fixa det sista innan jag går till säng. Jobbe dag i morgon.

2 kommentarer:

  1. Fick de nyfikna människorna svar?
    Tradigt med jobb en lördag! Här ska målas vidare, vilken tid det tar!

    SvaraRadera
  2. Nä du det fick de inte. Tradigt och jobba en lördag. Nä du det är de inte. Nu har jag jobbat ihop två veckors ledighet. Härligt är de och veta att kompsaldot står på 80 timmar. Sen var det ljuvligt och komma hem till ett rent och fint hem. Käre Thore har haft en riktig storstädning här. Finns absolut ingenstans som inte är nyputasad. Ska bli kul coh se ert kök.

    SvaraRadera