onsdag 7 april 2010

Sol sol härligt

Så då har man jobbat en dag med det nya skiftet. Det kändes kul. särskilt som det har kommit tillbaka "gamla" kamrater och en del nya. En av mina närmaste är på semester i Paris så hon kommer nästa vecka. Så då ska vi vara hel grupp och det är kanonbra.

I dag ska jag fortsätta lite med mina köksskåp, jag tog inte alla härom dagen men nu så.
Jag har 45 minuter på mig för jag ska till Tipi och träffa Tina jättekul ska det bli. Jag ska parkera på jobb så tar jag en promenad ner till stan, det är ju härligt väder så man får ju passa på och vara ute i det.

Nu är det bara två dagar kvar att jobba innan det är långhelg igen. Visst är det härligt och jobba när det är på detta sättet.

Jag kollade upp våra starttider på Göteborgsvarvet, jag startar kl 1444 och Thore kl 1451. Lite synd att vi inte får springa tillsammans men så är reglerna och då följer vi dem.
nu till skåpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar