måndag 5 april 2010

Fortsättning på påsken

Påskafton firade vi hos nya vänner utan för Laholm, tillsammans med gamla vänner. Det var en superkul kväll. Vi hade en sångstund, det är så himla roligt och sjunga synd bara att det inte låter så bra när jag öppnar mun. Men va f-n jag gör det så gärna ändå.

Här på bilden är det Olle och Mattias som spelar. Mattias var super duktig. Han hade bara hört en av låtarna innan. De andra gamla dängorna hade han inte hört. Ja se den ungdomen. När vi undrade hur kan du då spela?? för det fanns inga noter. Jag tittar på Olle svarade han. Kul.


Vi tackade för oss och för en trevlig kväll när kl var 0100. Vi skulle hem och lägga Thore som skulle jobba tidigt på söndagen. Ja tidigt och tidigt. Kl 0900 skulle han börja. En tur till Stockholm med en massa lastningar och lossningar på vägen upp och ner.
När han kom in och skulle ta sin lastbil så var den inte där. Så han fick ringa till transportledaren. sa han du ska inte ha den bilen har inte den andra transportledaren ringt?? Jo men jag var inte hemma. Inget meddelanden på telefonen.
Käre Thore fick köra hem och vänta till kl skulle bli 1400 innan han skulle i väg till Jönköping. Ja jag säger då det vilken bra idé det hade varit om transportledarna hade pratat med varandra.
Vi missade en utedag med våra goda vänner Inger och Bertil. Vi hade bestämt en vandring på Kullaberg. I och B gjorde den själv de hade de så mysigt. Jag fick en video av dem. Tack så mycket säger jag.
Jag tillbringade min dag hemma. Strök tvätt och tvättade. Ett rejält tag i mina köksskåp tog jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar