lördag 24 april 2010

Redan lördag

Solen skiner och vi är lite sega sedan middagen i går. Vi hade våra vänner här på middag och det blev ganska sent men så mycket vi hade och utvärdera.

Jag bjöd på kycklinggratäng med mango och så en god sallad till. Vi kvinnor drack ett gott vin som heter Bellinghamn och männen drack öl. Till efterrätt så var det exotiskfrukt. Kaffe och kaka med likör. En riktigt höjdar kväll var det.

Igår tog vi en tur till barnbarnen det blev inget sim för lilla Ella då hon är super förkyld och har feber. Stackars lilla tösen. Pågarna är friska och fulla med bus. Isac hade två kompisar hemma och snäll som han är så får lillebror vara med.

När vi skulle köra hem så tog vi en extra tur inom staden givetvis så körde vi mc. Vi stannade vid röd ljus och då fick jag en polisbil bakom mig. När det var dax att köra så fick jag motorstopp. Så jäkla typiskt. Nu kommer de att stoppa mig tänkte jag men nädå de körde bara efter mig till Laröd.

I dag ska vi njuta av solen och sedan i kväll är det träff hos lillsyrran för fortsatt färd mot folkets hus i Teckomatorp och en Mackefest. Dans med Donnez orkester. Det ska bli kul. Goda mackor ska jag göra och ta med. De ställer man på ett bord och sedan så tar men andra mackor. Nu ska vi ha lite luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar