tisdag 13 april 2010

Nu är det tisdag kväll.

Det är icke klokt så fort tiden går. Tur att man är snabb så man hinner med. I går så var det simmet med Isac. Lika roligt var gång vi får en stund tillsammans. Han är så klok. När jag är med honom så är det lätt att glömma allt runt om kring för vi har så mycket att prata om.

När jag kom hem så väntade Thore med en god middag och sedan så kollade vi min förtidiga födelsedagspresent från jobbet. När man fyller +28 och har varit anställd i mer än 10 år så får man välja och handla något för 4240kr. Inte illa alls. men det är inte lätt och välja var man ska handla. För man får inga pengar utan det är en inköpsanmodan så det blir ju allt i samma affär. Kan vara lite dumt, men sådana är reglerna.

Jag bestämde mig för El-Giganten och en GPS till motorcyklen och en ny kamera. Ja och nu har jag de grejerna här. Ska bli spännande om jag begriper mig på GPSen annars så är det Thores huvudvärk. Jag är inte så intresserad av den men det kan vara kul när vi är ute på våra turer och köra efter den. På ett ungefär jag tror nog inte att man kan följa den slaviskt.

De hade ingen kamera med det märket som jag redan har, den är dålig, och det var synd för den kan jag nu ska jag lära mig en ny usch va jobbigt för mig. Hahaha bristande intresse men jag tycker att det är kul och fota.

I dag så var jag och tränade efter jobb, sprang 25 minuter och så blev det stryketräning. När jag kom hem så hade Thore redan kört och jobba, så jag tog ut Mc´n och körde en liten runda i det härliga vädret. Nu är det snart dax att förbereda sig för morgondagen. Det ända som står på programmet är 8 timmars jobb, sedan så är jag lös och ledig. Skönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar