fredag 16 april 2010

Fredagsmys

Är det klokt nu är det fredag igen. Det var första fredagen som jag jobbade till 1640 och det var helt ok. Vi var inte många kvar till slut för givetvis så ville alla gå hem tidigare i dag. Men stackars mig jag har inte mycket ledighet och ta ut så jag får så snällt stanna kvar tills jobbedagen är över. Men det var inte hela världen tiden gick fort. Så är det ju när man är lycklig.

Nu när det har varit fint väder så har jag kört Mc till jobb och det är så härligt. Lite konstigt när det är 1,5 mil till jobb och så minst dubbelt så långt hem. Haha

I kväll kommer Thore inte hem förrän sent så jag har en ensam kväll. Men det gråter jag inte över. Innan i vecka så tänkte jag hitta på något träffa någon vän och gå ut och äta. Men nu är jag super glad att jag inte gjorde det för det ska bli skönt och vara hemma och mysa.
Jag ska göra en god tonfisk sallad och ta ett glas vin till det. Jag har lite nya böcker så antingen så läser jag eller så blir det så ska det låta, ja jag får väl se vad som blir av kvällen. Skönt tänker jag ha det iallafall.

1 kommentar:

  1. Blir Så ska det låta här iallafall! Vin också!
    Kanske lite sång, vem vet?

    SvaraRadera