onsdag 1 januari 2014

2014

Nytt År 2014 härligt. Tänk ett helt år framför oss och vi vet inte ett dugg om det, vi tror en massa men vi kan inte veta vad som ska hända.
Kära svärdottern har knipit så det blir ett nytt barnbarn vilken dag som helst och det är ett härligt sätt att börja året på och gå och vänta hoppa till var gång telefonen ringer.

I går så sprang vi i Boserup skogen och det var superskönt och jobbigt tar hårt när man måste kolla hela tiden var men sätter fötterna, det går ju inte och hålla ett vanligt löpsteg när det är stock och sten.
Ett besök hos sonen med familj för att krama om de små liven.

Som tur var skulle Thore inte jobba så det blev en härlig nyårsfest även för oss med i goda vänners lag. Skönt när man kan svar Ja tack i sista stund.

Jag har en fråga varför börjar alltid brandvarnare batteriet alltid att sluta fungera på natten. Jag la mig k 0300 och vaknade 0330 av ett pip först trodde jag det var telefonen men nä det hördes inte mer. Somnade och vaknade av nästa pip hm vad sjutton är det, jag var uppe en stund men rent tyst i huset var de. Somnade om igen och vaknade av pip pip ha då kom jag på vad det var men vilken är det. Tog en stund och sedan så hörde jag vilken det är, vi har två ganska nära, ner med den också ett nytt batteri i den sen äntligen kunde jag sova gott.
Denna nyårsdag ska vi inte göra många knopp en runda runt byn annars så ska vi ladda för jobb i morgon. God fortsättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar