onsdag 8 januari 2014

Som vanligt så springer tiden

Fullkomligt rusar iväg gör den. Nu är vi i gång och jobbar  båda två så nu är det som vanligt igen. Den nya lilla flickan har inte fått något namn ännu de diskuterar olika förslag vi får väl se vad de blir. Jag håller fortfarande på Ethel :) Skojar bara.
Vädret skulle ju kunna vara lite roligare men som tur är, är det bara till och acceptera detta fenomen.

Isac spelade i nyårssaluten det blev tyvärr bara en match men de var med i alla fall. Lite synd att de skulle förlora första matchen annars hade de fått spela mer. Bättre lycka nästa gång. Eftersom tiden går så snabbt är det snart nyårssaluten igen.

I går på jobb kom Gullan och sa har du inte firat nyår än? Jodå sa jag. Kolla här. Haha 20130102 nä så kan man inte skriva när det är 2014, men jag skyllde på att Daniel precis hade ringt och sagt att vattnet hade gått. Då kan man väl få vara lite hispig.

I går med posten fick jag en super bra bok som heter Café Trädgårdslyckan av Eva-Mari Heimer den är så bra en bok som gör en glad och handlar om livet, de vanliga med vanliga människor.

Jag har börjat och städa undan julen och ska ta ett rejält tag här i dag också. Men det är lite segt och börja jag har sovit väldigt dåligt i natt. Men nu kavlar jag upp min kortärmade tröja och så köra jag i gång.

3 kommentarer:

  1. Just ja, jag ska ju skicka iväg frimärken till Eva-Mari :) Jag tycker tösen kan heta Ester ;) Eller mailförslagen...

    SvaraRadera
  2. De förslagen är sågade :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den stackars tösen får väl namn så småningom :)

      Radera