torsdag 30 januari 2014

Vilken tur

Plogbilen hade precis kört hela vägen till stan när jag körde till jobb i går, och likadant när jag körde i går kväll. Jätteskönt så nu hoppas jag att det är likadant i dag.

Jag var ute och gick Tollarps rundan och den är plogad och fin så det är bara till och dra på broddarna på löpardojorna i morgon för en runda. För detta med att springa 40 minuter på ett löpband det är döden nästan hur tråkigt som helst.

Nu ska jag vara duktig och köra och lämna blod innan jobb och Thore kommer att få en ny fin t-shirt. Jag brukar ta tröjan och så får han den för jag använder inte de själv.

Jag läste om en ung kille i Allers tidningen som verkligen behövde blod ofta och mycket han hade en sjukdom som förkortas WAS när jag läser om sådant så är jag lite stolt över att jag lämnar det kostar inget och det gör inte ont.

1 kommentar:

  1. Sprang med broddarna idag gick jätte bra. Där det var djupt blev lite extra motstånd.

    SvaraRadera