onsdag 22 januari 2014

Bäst och passa på

När jag vaknade gå gick jag upp och käkade frukost och sedan så bar det iväg på den sedvanliga rundan. Lite ljus måste jag ha. Det var riktigt skönt ute fastän det blåste lite inte alls om de andra dagarna i veckan.
Jag blev super trött kl 0520 så jag fick går runt lite för sitta still gick inte. Men det varade bara en lite stund. När jag kom ut från jobb så var det så skönt väder ute så egentligen hade de varit läge för en promenad om det inte hade varit mörkt. När jag kom hem så hade Thore redan kommit hem och låg och sov så gott. Öron pluggarna i eftersom någon snarkade :) sen sov jag så gott från kl 0645-1355 exakt. Så nu ser jag fram emot en god natt på jobb.

I morgon får jag ställa klockan på ringning om i fall att. jag måste upp senast 1445 jag ska ta simmet med Ella och de ska bli kul som vanligt.

Nu har jag fallit i det djupa tv träsket. Jag har blivit beroende av hör och häpna FARMEN, jäkla skit program och vilka dumma människor det finns. MEN ändå kan jag inte låta bli och titta. Vad är det för fel på mig ?
Skönt nästa vecka när jag jobbar kväll. Nä jag ska inte se de på nätet absolut inte. Tror jag. Men i morgon kväll ska jag faktiskt kolla på Jills Veranda på nätet. Om jag kommer ihåg de.

Dags för middag och det hör verkligen inte till vanligheten i denna lilla familj att vi kan äta middag tillsammans var kväll i en hel vecka.

Såg på FB att min systerson har gift sig. Stort Grattis till dem två.

1 kommentar:

  1. Och din status vållade rabalder ;)
    Jag tittar också på Farmen, men vilka nötter det finns! Hur vill man visa på tv hur korkad man är? Idag gick det ju redan halv 6...

    SvaraRadera