lördag 24 mars 2012

Vår jobb

I går så var vi först på Aktiverum och tränade styrka sen tog vi mil rundan i Pålsjö skog. Det var ett riktigt tufft pass men skönt när det var över. När vi kom hem så var det lite mat och sedan duschen.

Vi träffade vännerna på tåget som tog oss till staden. Först så gick vi på den Grekiska restaurangen där åt vi supergod mat. Vi tog vitlöksbröd och grillade fetaost till förrätt och så åt Thore fläskfilé och jag tog Stifado som är en lammgryta med grönsaker. Mycket gott var det.

Sen var det en kort promenad till konserthuset där Jill Johnsson uppträdde för oss. En mycket bra konsert var det. Jill är väldigt familjär och det var trevligt tycker jag. Det var nästan fullsatt där och det är ju extra kul då.



Efter konserten så gick vi till Bishops Arms för ett glas innan vi åkte hem. Det var ovanligt stökigt där inne tyckte jag. Men vi hittade ett bord efter lite mun huggande så satte vi oss ner.
Där var ett gäng AIKare där inne och de satt och skrek och bar sig åt. Lite otrevlig stämning. Den ena killen berättade för mig att man kan inte bli AIKare utan det föds man till. Kungen med familj är också AIKare. Jaja men vad hjälper det när HIF är svenska mästare. Extra skönt att de vann över AIK i dag på Olympia.

I dag så var vi uppe tidigt. Vi började städa med en gång en riktig vår städning blev det. Skåp och lådor, garderober, uterummet och så altanerna. Vi hann med massor. Nu så här på sena kvällen så känns det jätteskönt att det är gjort.

Nu ska jag ta och ändra lite klockor. Sommar tid i morgon.

Innan jag stänger ner så vill Mia, jag och Thore tacka för stödet vi har fått från nära och kära. Skönt med vänner som man kan prata med när man blir så rädd.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar