lördag 10 mars 2012

Hälsomässan.

I morse så fick jag ett sms av Camilla att hon är sjuk så hon kan inte gå på hälsomässan. Ringer till Ritha och hon vill gärna gå. Jag tog tåget till stan och så en rask promenad upp till IH där vi mötes. Vi vandrade runt och tittade lite här och där. Vi möte en healing kvinna som tog mig på axlen och jäklar vad varm jag blev och började svettas efter det. Det bara rann av mig jätte läskigt. Vi gick tillbaka till henne och berättade om det och då sa hon att jag har satt igång något i din kropp. Jaha okej.

Vi provade shutzi massage och yoga massage. Jag gillade yoga massagen så där bokade vi vars en tid till nästa gång vi har ledig fredag. Ska bli härligt. Ganska roligt och gå runt och kolla på allt. Massor med healing både andlig och vanlig. Spännande men inget vi provade. Allt kostar pengar och de rinner snabbt där.

Vi tog en promenad ner till stan och käkade lunch på Olssons skafferi. Mycket gott, sedan så fixade jag en bröllops och 50 års present till Karin och Mickael. Fest nästa helg, ska bli jätteskoj.

Nu ska jag in i duschen för det är den årliga Hyllingefesten i kväll. Den ser vi fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar