måndag 5 mars 2012

Ny färsk vecka

Då var det måndag igen. Utbildning i EBR på jobb. Men först ska jag till sjukgymnasten och få lite trigger akupunktur och tryckvågsbehandling.

I går var det vasaloppet och det gilla jag och se på MEN va tradigt det är när de inte visar mer från de vanliga motionärerna. Det mesta var från eliten och det är väl så spännande men det hade varit kul och se mer av det andra.

När Thore körde och jobbade så började jag och frysa jag fick ta på mig extra tröja och filt men filten räckte inte så det blev ett täcke. Som ni vet efter en stund så blir man varm, det blev dock inte jag jag tror att jag låg och skakade i lite mer än en timme. Sedan så kom svetten. Mysigt. Jag tog tempen +38 det är högt för mig eftersom jag alltid ligger väldigt lågt +36. Det blev en tidigt kväll och jag har sovit så gott hela natten. Nu mår jag som vanligt igen. Vilket jag är glad över.

Nu blir det en liten promenad innan det är dags för att köra mot den stora staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar