onsdag 14 mars 2012

Halva veckan

Den är borta nu, halva veckan. Så fort det går. Åsa och Leo är dåliga så jag var hos dem en stund efter jobb i måndags. Sen hade jag ett besök hos sjukgymnasten, det var inte så mycket hon jobbade med min höft utan desto mer med min vänster arm. Jag kunde knappt röra den, när jag skulle ta av tröjan i söndags kväll så fick Thore vara snäll och dra av den. Jag fick inte upp armen. Skittradigt. Men Annika kunde bända och bryta så nu känns det bara bra i den.

I tisdags var jag och tränade styrka efter jobb och så blev det en tur till Bolo i Bjuv. Där hittade jag en super snygg klänning som jag ska ha på bröllops och 50 års festen på lördag. Skönt och handla kläder när man får bra hjälp. Där är ett par plagg som jag gärna vill ha så jag tror att det blir ett besök inom snar framtid.

I dag så var jag på Energikliniken och fick massage och stretsching i 90 minuter. Jättehärligt jag slappnade av så jag somnade lite. När jag var klar var jag helt täppt vilket bevisar att massagen har tagit bra.  Nu i eftermiddag har jag inte gjort något speciellt förutom det vanliga, disk och tvätt.
Nu så börjar EBR kursen i morgon så då ska jag ha sovmorgon. Jag ska inte börja förrän kl 0800 men sen så är jag på jobb till kl 1600. De vanliga tiderna är nästan bättre. Jag kommer nog att missa simmet för Jacob i morgon och det är synd.

Pä fredag efter jobb ska jag på Heling. Det ska bli kul spännande och se vad som hon kan åstadkomma.
Nu kom Thore hem och klockan är inte mer än 1850. Överaskande får jag ju säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar