torsdag 8 mars 2012

Mys dagen

Jag var uppe lite tidigare än vanligt i dag. Ett besök på röntgen. Det hela tog 6 minuter från de jag gick in genom dörren tills jag var klar och gick ut. Tre fina bilder på min vänstra axel tog han, syster Christer. En tur hem till Åsa och Leo bus. Han är för härlig denna unge. När han inte fick som han ville för mamma så kom han givetvis till mormor. Fick han som han ville då. JA så klart det är väl de som man har mormor till. Det var bara nappen som han ville ha, är man lite sugen så klart man ska ha den en liten stund. Första gången som jag gick emot Åsas NEJ. Kommer säkert att hända igen om det inte är värre saker.

En lång härligt timme låg jag på massage bänken hos Cilla som jobbar på energikliniken. Ja härlig och härlig det gjorde ont som bara den. Nu ska vi ju inte prata om hur jag ska kunna jobba är en annan sak. Men det är väl bara till och ta ett djupt andetag och se glad ut. Jag var så stel och knutig och kall så hon fick verkligen jobba för pengarna. Lika gått åt henne.:))

Nu ska jag snart jobba men först ska jag på ett hembesök hos en kär tös. Jag vill inte vara hemma hos Thore för han har fullt upp med städning, Hem till gården och kaffe drickning. Det låter jag honom sköta själv.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar