fredag 7 oktober 2011

Ledig fredag igen:)

Så härligt det var när kl ringde i morse och jag visste att jag är ledig i dag. Upp och grejar med en gång. Iväg på spinning, maxi och så hem till mina två killar. Ja det är Thore så klart och så har vi besök av Leo, hans mamma är och rider. Så då är det tur att mormor och morfar kan ta hand om honom.

Guds gåva till kvinnan ringde till mig så vi kunde bestämma hur vår kväll ska se ut. Vi ska ta tåget till Mörarp och så bil till Hässlunda för att äta en god middag på Villa Malla Gästgiveri. Det ska bli både gott och trevligt.

Jag har kokat ärtsoppa och bruna böner. Jag brukar göra ett stor kok av båda så jag kan stoppa i frysen. Dels middagar till mig och så till oss båda. Det tar ju ett tag och göra så då är det bra och göra mycket. Det blev gott.

Nu ska jag fixa kläder till i kväll och så blir det till och vila lite, eller rättare sagt läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar