tisdag 11 oktober 2011

Det går framåt

Ja med renoveringen. Det är Thore som är super duktig och använder sina lediga dagar där uppe. Han har tagit bort golvet och börjat riva och skrapa tapet. Köpt spackel och slip papper. Jag har inte gjort ett dugg dessa dagar i denna vecka. Jag får väl ta ett tag i morgon.

Jag har haft möte och utbildning på jobb både i går och i dag så jag har kommit hem lite senare. I dag har jag varit på Väla och shoppat. Jag var lite snäll när jag handlade på MQ, jag använde Åsas bonus kort där. Jag har inget eget. Lite fick jag shoppat en tunika en tröja en halsduk.

Egentligen skulle jag köpa ett par bruna stövlar. Men när jag kom in på Sko Rönne så var min jacka grön i deras ljus så det får vara med bruna stövlar. Jag ser inte hur det blir när jackan ändrar färg. Strunt samma jag hittade inga som jag gillade ändå. Jo där var ett par, men så dumt det var tyg på skaftet så de tåler inte väta. Nähä vad ska jag då ha på mig och det blir slabb. Nä det fick så vara.

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig. Jag har blivit lite av en slav under det programmet. Haha det låter väl, nä men har jag tid så tittar jag.
Tid har jag men jag skulle kanske lagt i en färg i håret i stället. Jag såg uppe på mitt huvud att där var någon konstig färg som jag inte alls kände igen. Undrar var och vem den kom ifrån. Nä det orkar jag inte i kväll det kan jag göra i morgon:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar