tisdag 29 mars 2011

Denna dagen

Det är inte mycket som har hänt allt har bara flutit på som vanligt. Jag kunde smita från jobb en kvart tidigare i dag eftersom maskinen gick sönder. Det var bra, så hann jag med min träning innan jag skulle lämna bilen till rekondering. Det gör jag sidan om Daniels jobb så jag passade på att åka med honom hem.

Efter en god middag så satte jag mig för att titta på reprisen av halv åtta hos mig, pling plong på dörren. Där stod en glad Jacob och sa kom ut farmor. Ut kom jag och vad får jag se. Jo en stor cykel med stöd. Vilken tur att där är stöd på cykeln så slipper han och lägga den ner. Tänk att ett stöd har så stor betydelse. Jacob var mycket stolt över sin "nya" cykel. Isacs gamla. Sen gick den ju så lätt och cykla med också och fort kan man cykla. Vilken lycka.

Daniel var snäll och körde mig till stan när det var dax och hämta bilen. Jag fick beröm av Kim som fixade den. Den är mycket välskött sa han. Tack så mycket sa jag. Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta läsa om Lasse Gustavssons äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar