torsdag 24 mars 2011

Äntligen

Äntligen så är bilen tvättad. Det har jag väntat på länge men tyvärr så har vi inte haft tid. Men i dag så hände det. Jättebra och tvätta i vår tvätthall som vi har här i bostadsföreningen. man bara boka en tid och så har man två timmar på sig. Då hinner man ju gott med båda tvätt och städ.

Motorcyklarna är på service vi väntar med spänning på att de ska ringa och säga till när de är klara. Jag ska på 60 års öppet hus innan jobb. jag hade en förhoppning att det Öppna huset skulle öppna lite tidigare på förmiddagen men det öppnar först kl 14 och då ska jag försöka och vara där. Egentligen så börjar jag jobba 14 men jag har tagit ett par timmar fritt bara för att gå på kafferep. Ska bli så trevligt.

Thore har servat Daniel med ett ton sättgrus till hans trädgård. I eftermiddag är det Mia som ska få lite service av sin far. Sätta upp rullgardin sätta fast en bokhylla och lite annat smått och gott.

Nu ska jag fortsätt och städa övervåningen så den blir klar i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar