måndag 7 mars 2011

Vardag igen

I går gick jag och la mig kl 2100 super trött orkade inte läsa ens. Så jag somnade bums och vaknade kl 0600. Förkyld är jag typiskt. Men det är inte så farligt som vanligt har det satt sig mer på stämbanden än i näsan. Så jag låter betydligt värre än jag är. Egentligen skulle jag ha tränat men det hoppar jag över onödigt och på fresta kroppen mer.

Jag ska jobba i eftermiddag ska bli kul  och komma igång igen. Träffa arbetskompisarna. Annars så bjuder nog inte denna dagen på något särskilt. Jag ska plocka och röja lite här och där. Få lite bättre ordning på saker och ting.

Jag ringde om Mias lägenhet och givetvis så hade inte jag och mannen där samma syn på städningen. Den var godkänd sa han. Bra att jag tog massor med kort så vi vet hur en godkänd städning ser ut när hon ska flytta för de bilderna ska sparas. Nä nu tar jag ett tag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar