onsdag 16 mars 2011

Solig onsdag

I dag har det varit en härlig dag. Lite kall men solig. Nu i kväll så blåser det mycket. Jag var super trött på jobb. Inte i morse när jag vaknade innan kl ringde då var jag pigg. Men efter frukosten så var det någon som slog mig i huvudet. Jag var så trött att jag var tvungen att stå upp vid maskinen så jag inte somnade. Det var inte kul när jag kom på att vi hade certifieringsmöte kl 1400. Jag som bara ville hem snabbt.

Men vilken tur vi hade mötet. Där tog jag en kopp kaffe och mötet gick snabbt tog bara 15 minuter. Så jag körde till Aktiverum precis som jag hade planerat på morgonen. Men som jag bestämde sen att jag inte skulle göra. När jag kom hem så ringde jag och bokade hotell i Göteborg till Varvet. Fasiken vad det är tradigt när man inte få vad man vill. Det vanliga hotellet var fullbokat. Typiskt. Nu fick jag ta ett annat men så klart är det ett fint hotell med god frukost och det ligger bra. Det kommer att bli super bra.

Jag fick ett sms av Energiklinikens Tina. Hon hade fått återbud kl 1800 så hon hade en timme till mig där om jag ville ha den. Givetvis ville jag det. Jag tog sockervaxning av benen och så zonterapi. Härligt. Nej det gjorde ont. Kommer jag att göra det igen? JA. Vaxningen gjorde inte ont det var bara zonterapin som smärtade mig.

I morgon är det torsdag och det kommer att bli en härlig dag det känner jag redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar