söndag 2 januari 2011

Livet är bra skört.

Inte visste jag att det var som min rubrik "nu är slutet nära" Men i dag så gick vår vän till andra sidan jag hoppas innerligt att hon får träffa sin kära dotter där och att de sitter på ett moln tillsammans och tittar ner på oss andra. En tröst är att hon slipper att lida mer. En annan är att familjen hade en ljuvlig jul tillsammans. En annan är att vi pratade för ett par dagar sedan. En annan tröstande tanke är vår senaste sammankomst så kul vi hade det.

I dag är det riktigt tungt en tår trillar och så packar vi lite. Våra tankar finns hos familjen. Kramar till er.

1 kommentar:

  1. Ethel.....Det jag läser är så ofattbart. Både du och jag, vet ju vad som är det viktigaste här i livet. Inte att gardinerna matchar till duken på bordet, att ha de senaste stövlarna....utan de nära och kära runt omkring oss. Rådet till alla: ta hand om varandra och strunta i resten. Jag är så tagen av vad som har hänt.Din vän Eva på Villagatan

    SvaraRadera